Maar gaat het in deze expositie om een extra weten, om een relatief, twijfelend weten, of misschien toch om een vorm van geloof? Een meterslange ketting bestaande uit glazen objecten, handgeweven en gehaakt textiel en glaskralen, is geïnspireerd op de 'Fraisenkette', kettingen waaraan beschermende amuletten hangen - zoals ook de fijne, handgeweven schouderbedekkende hemdjes zijn geïnspireerd op de beschermende 'Fraisenhemdchen'. Er staan geelvilten slofjes - beschermend en zachter dan zacht. Elders in de expositie hangen kleine glazen bollen met daarin bizarre borduursels van rode zijde en glaskralen, waarin ook natuurlijk materiaal, gevonden doornappels, zijn opgenomen - betovering en pijnpunten bijeen. De expositie vormt een raadselachtige combinatie van natuur, kennis en verwondering – en natuurlijk, Regula eigen, van ongeëvenaard handwerk.
Aan de wand hangen kleine, gelaagde fotowerken, waarvan de opnames door Regula in Japan zijn gemaakt. Wij zien bloemen, een jong stel dat net achter de bloesem verdwijnt, en kale takken, die - stoer en prachtig - in een winterse wind alle blad verloren. Deze foto's zijn overtrokken met Japans papier en daarop is met glaskralen en zijde geborduurd. Ondanks de verfijning zijn sterke beelden ontstaan; die niettemin naar fragiliteit, of naar de vluchtigheid van één moment, verwijzen - net als de vier werken in waaiervormig japans papier, die losjes met een speld aan de muur zijn gehangen en waarop met zijde of met minuscule glaskralen soms in zachte tinten silhouetten van bloemen en een beweging van water zijn geborduurd.